Sewa Tong Roro di Kuala Lumpur dan Selangor

Organisasi kami menawarkan sewa tong roro di Kuala Lumpur dan Selangor dengan pelbagai saiz dalam kaki dan keperluan. Tong roro saiz 3 tan adalah pilihan yang paling biasa kami tawarkan, di mana ia mempunyai sistem mudah diangkat naik dan diturunkan.

Kami juga menawarkan sewa tong yang lebih besar untuk jumlah bahan sampah yang saiz lebih besar, bin roro kecil untuk projek kecil, bin front end lift steel untuk sisa sederhana hingga kuantiti besar untuk komersial dan kelengkapan perindustrian, serta bin yang dibuat mudah diangkat oleh kren dan bin trippler untuk keselamatan dalam mengendalikan bahan sampah.

Pilih syarikat kami untuk perkhidmatan sewa tong roro kerana:

  • Ketepatan masa penghantaran dan pembuangan mengikut jadual anda
  • Penjimatan masa dan kos
  • Meningkatkan keselamatan tapak binaan supaya anda dan pekerja selamat
  • Meningkatkan nilai astetika tempat sepanjang masa kerja dan tiada aduan

Jenis tong roro

Apakah yang boleh dimasukkan ke dalam bin roro?

Ia boleh digunakan untuk pelbagai bahan sisa:

Sampah Am

Tong sampah besi kami boleh dipakai untuk pembersihan garaj dan barang sampah kerja. Contohnya untuk pelupusan barangan kelengkapan, perabot, sampah halus, item plastik, sisa buangan kebun, sisa pejabat dan sisa pembinaan ringan seperti kayu lebar, dan gyprock.

Kami tidak menerima cecair, tayar, bateri, makanan, konkrit, jubin, tanah, tanah liat, dan rumput untuk tong ini.

Sampah Hijau

Ini adalah untuk kerja lanskap dan pembersihan kawasan komuniti. Gunakan tong roro ini untuk buang pokok potong, daun daun, dahan tebang, rumput, clippings, dan sisa taman yang lain, di mana ia boleh menjadi bahan kompos yang berkualiti tinggi.

Sampah konkrit

Anda boleh sewa ia khusus untuk menyimpan sejumlah konkrit kasar, pasir, pavers, lantai seramik jubin, dan jubin atap secara pukal. Ia juga berguna untuk pengubahsuaian yang ringan sebelum dibuang. Tong roro yang dikhususkan ini tidak akan menerima bahan lain yang disenaraikan seperti di atas.

Sampah berat

Tong roro kami juga diguna untuk sisa berat seperti konkrit, tanah, jubin, pavers, dan wayar yang lain. Untuk bin ini, tiada cecair, tayar, bateri dan makanan diterima.

Pilih masa kutipan tong anda

Pilih tempoh sewaan dan kutipan dari harian, mingguan, dua minggu sekali, atau kutipan secara bulanan dan kami akan mengangkut atau tarik bin penuh tersebut dengan lori pengangkutan kami. Anda boleh mengubah jadual kutipan anda bergantung kepada penyusunan tarikh tuan atau puan, atau membuat penempahan jadual satu kali sahaja sepanjang masa anda menambah sisa. Kami sedia berkhidmat dan membantu anda di kawasan hotel, bangunan atau kondominium di Menara Sentul, Taman Midah dan Desa Park City.

sewa-tong-roro-besi-kuala-lumpurDimaklumkan bahawa kami adalah syarikat berlesen dan berdaftar. Pekerja kami mempunyai permit dan lesen memandu yang sah. Kami sudah lama beroperasi di Lembah Klang, Taman Connaught, dan Seri Kembangan. 

Kami mempunyai hampir semua tong roro pelbagai saiz dalam kaki dan bentuk yang dapat menampung projek untuk setiap ruang dan kuantiti yang diperlukan di Kuala Lumpur, Shah Alam dan Selangor yang sesuai untuk sekali guna dan kegunaan harian. Kami juga menyediakan perkhidmatan di sekitar kawasan MRT di Gombak, Kepong dan Batu Caves. Kami akan menyesuaikan servis ini dengan bajet anda dengan bayaran harga berpatutan.

Pekerja kami di Bandar Tasik Puteri, Taman Segar, Damansara dan Kajang adalah cekap, cepat, serba boleh dan komited bekerjasama dengan pelanggan dan akan memberi keterangan yang jelas agar perkhidmatan yang memuaskan dapat diberikan di samping dapat memenuhi syarat pelanggan di kawasan USJ, Kota Kemuning dan UCSI. Selain itu, pelanggan domestik dari Bangi, Subang dan Puchong juga sering mencari kami.

Sila layari laman web online kami dan hubungi ahli khidmat pelanggan kami melalui telefon atau whatsapp untuk maklumat lanjut, harga atau info tambahan hari ini. Kami sedia membantu anda mengenalpasti pakej lori roro yang anda perlukan di Cheras dan Petaling Jaya, Selangor. Perkhidmatan roro juga disediakan di kawasan kilang di Putra Height, Seremban, dan Ampang.