Perkhidmatan Tong Sampah Roro di Kuala Lumpur dan Selangor

Syarikat kami menawarkan perkhidmatan tong sampah roro untuk sampah dari pembinaan bangunan dan perumahan untuk disewa oleh syarikat atau individu di Kuala Lumpur dan Selangor.

Pelanggan kami adalah daripada kilang, kerajaan, majlis tempatan,seksyen, tempat perindustrian dan jabatan awam. Kami menjaga kebersihan tempat niaga, alam sekitar dan tempat awam anda dengan pengurusan bijak.

Tong Sampah Pembinaan Untuk Setiap Kontraktor

Kami menawarkan harga berkos rendah, perkhidmatan tong sampah pembinaan yang boleh dipercayai ini mampu membantu anda memastikan kerja di tapak pembinaan tersusun, tidak kira berapa banyak pun projek yang anda uruskan. Kami beroperasi seluruh negeri, menjadikan kami sebagai rakan kerja anda yang mampu pergi jauh dari bandar dan juga negeri yang berbeza.

Pilihlah kami sebagai rakan sewaan tong sampah binaan anda dan nikmati harga tetap yang berpatutan dan perkhidmatan yang boleh dipanjangkan tempoh sewaan.

Sewa Tong Sampah Untuk Kemudahan Membuang Sisa Pembinaan

Dengan tong sampah besi kami yang serba boleh membuatkan ia sesuai digunakan untuk pelbagai jenis projek termasuk menukar atap, lanskap, pemusnahan dan sisa sampah yang besar. Ketepatan masa menghantar dan mengambil semula tong sampah ini akan memastikan kawasan kerja anda bersih dan terurus dimana mampu untuk membuang segala sisa tanpa membuang masa. Tidak kira jika pasukan anda merobohkan atau menaikkan bangunan, kami mempunyai tong sampah bin untuk disewa untuk pembinaan anda dan kami menguruskan segala sisa yang dibuang.

Bagaimana perkhidmatan tong bahan pembinaan boleh memudahkan projek anda

Kerja Atap

Tong sampah bahan pembinaan kami membuatkan anda mudah untuk membuang kelengkapan pembinaan. Kami menerima barangan yang biasa digunakan untuk membuat bumbung dan yang berkaitan dengannya. Tidak kira saiz bangunan mahupun projek tersebut, kami akan mencari saiz yang sesuai untuk membuang barangan unik untuk kerja anda.

Senang mencari tong: Kami meletakkan tong sampah mudah alih ini berdekatan dengan bangunan yang ingin digunakan supaya pekerja anda mudah untuk membuang sisa buangan.

Mudah digunakan: Tempah tong sampah pembinaan pada hari Isnin sehingga Jumaat dan hubungi kami untuk kami mengutip semua sampah secepat mungkin.

Perkhidmatan pantas: Kami boleh menghantar tong sampah pembinaan yang disewa seawal satu hari selepas membuat penempahan supaya dapat mengelakkan sebarang kelewatan.

Pembuangan konkrit dan serpihan binaan yang lebih berat

Memecahkan konkrit sudah cukup menyusahkan dan anda tidak perlu risau bagaimana untuk melupuskannya. Itulah sebab kami menawarkan tong sampah yang ditumpukan untuk membuang bahan konkrit ataupun serpihan binaan yang berat. Tong serpihan binaan berat kami boleh menampung semua konkrit yang tidak diperlukan serta kotoran debu yang lain asalkan tidak bercampur dengan bahan lain. Sila berhubung dengan pasukan kami hari ini untuk mendapatkan maklumat yang tepat dan tong yang tepat untuk melupuskan bahan konkrit anda.

  • Kapasiti maksima: Tong sampah kapasiti berat kami mampu menampung sehingga 10 tan batu bata, blok atau konkrit, bergantung pada saiz tong dan lokasi anda
  • Kebolehpercayaan: Hubungi kami dengan segera untuk penghantaran tong atau mengutip tong yang sudah dipenuhkan supaya anda tidak perlu memindahkan dengan sendiri lebih dari satu kali
  • Sokongan peribadi: Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan berkenaan memuatkan bahan pembinaan anda ke dalam tong, anda boleh menghubungi pasukan kami dan kami sangat berbesar hati untuk membantu

Pembuangan sisa laman dan lanskap

Mudahkan kerja membuang sampah lain seperti sisa laman semasa membuat projek lanskap dengan menempah lori sampah pembinaan. Tong sampah kami memudahkan anda melupuskan pokok renek, keratan rumput, dahan kecil, dedaun dan banyak lagi sisa laman. Hubungi kami untuk projek lanskap anda yang seterusnya dan dapatkan maklumat menggunakan sewaan tong sampah kami untuk pembuangan sisa laman.

  • Pelbagai saiz: Boleh melupuskan kawasan laman yang kecil sehingga satu lanskap yang besar, pilih jenis tong sampah yang sesuai dengan keperluan dan mengelakkan membayar lebih untuk melupuskan sisa laman.
  • Mudah dibersihkan: Gunakan pintu pada tong untuk memudahkan anda membuang pokok yang renek, keratan rumput, dahan kecil atau sisa yang berat untuk memudahkan proses memuat naik sampah.
  • Penjadualan yang mudah: Kami akan menghantar tong sampah yang sesuai untuk anda supaya tiada kelewatan dalam menyelesaikan kerja lupus sisa laman anda

Projek Perobohan

Tidak kira anda perlu merobohkan beberapa dinding atau kesemua dinding, sewaan tong sampah pembinaan kami adalah sesuai untuk melupuskan sebanyak mana pun sisa robohan. Dari tingkap yang dihancurkan, panel pintu sehingga dinding yang sudah hancur mahupun batu bata yang bercantum, kami mampu untuk melupuskan semua jenis bahan dari projek perobohan.

  • Kos yang cekap: Harga tetap yang berpatutan untuk melupuskan beberapa tan serpihan perobohan dengan sekali gus, tanpa harga tersembunyi  atau cas tambahan.
  • Mudah dibersihkan: Dengan pasukan kami bersedia dari Isnin sehingga Jumaat,mereka bersedia menerima perkhidmatan tambahan untuk pelanggan, kami memastikan anda mendapat apa yang diperlukan sehingga kerja selesai.
  • Penambahan masa sewaan: Pembersihan kesan robohan mengambil masa yang lama dari yang dirancang? Simpan dahulu tong tersebut dan cas sewaan harian akan dikenakan.

Kos tong sampah pembinaan

Menyewa tong sampah pembinaan untuk membuang semua sisa binaan adalah cara terbaik untuk menjimatkan kos buang sisa sampah sarap pukal bagi projek anda. Lori kami mampu untuk membuat perjalanan lebih dari satu perjalanan dan boleh sehingga dua belas perjalanan, ini secara tidak langsung dapat menjimatkan kos minyak dan masa. Kos secara purata bagi sewaan tong sampah binaan mungkin berubah bergantung kepada saiz tong, jenis bahan sisa dan juga lokasi anda.

Untuk mendapatkan sebut harga percuma, sila hubungi pekerja kami melalui telefon.

Sisa binaan apakah yang boleh dibuang dalam tong sampah binaan?

Tong sampah binaan pelbagai saiz (seperti 15 kaki) yang kami mampu menyediakan menampung pelbagai jenis sisa binaan dari tapak binaan ataupun tapak robohan anda. Di kebanyakan kawasan seperti Melaka, Bangi dan Shah Alam, Bandar Utama, Port Klang kami menerima semua jenis sisa binaan termasuk:

  • Bumbung dan Lantai: Termasuk tiles, kertas pasir, batu bumbung, dan penahan bumbung
  • Sisa Berat: Konkrit, batu bata, dan serpihan bumbung
  • Sisa Lanskap: Termasuk dahan, pokok, rumput serta tanah
  • Bahan bangunan: Kayu, dinding, dan lantai

Ada sisa lain yang ingin dibuang? Dapatkan lebih maklumat dengan menghubungi kami.

Memudahkan Kerja Kontraktor Dengan Sewaan Tong sampah Binaan

Pembuangan sisa binaan boleh menjadi rumit serta mahal, terutamanya jika anda mempunyai beberapa tan sisa binaan, tetapi kami sedia membantu anda membuang sisa binaan ini dengan mudah dan berpatutan. Hubungi pasukan pro mesra pelanggan dan muda kami untuk menempah tong tambahan, menetapkan hari menghantar dan memungut sisa. Untuk pelanggan tetap, proses akan menjadi lebih mudah, hanya perlu menghantar mesej, email atau hubungi kami dan menetapkan tarikh sewaan seterusnya. Pekerja berdedikasi kami akan melengkapkan permintaan anda dengan kadar segera supaya tiada waktu tangguhan yang lama. Perlu menyimpan tong sampah dengan masa yang lama? Anda boleh menambah hari dengan sewaan harga tetap secara harian.

Tidak kira anda perlukan tong sampah binaan untuk rumah, mahupun projek binaan, syarikat kami mempunyai pelbagai jenis tong sampah binaan untuk disewa yang bersesuaian dengan pembuangan sisa mengikut kehendak kerja anda. 

Mempunyai lebih banyak projek untuk dijalankan?Kami ada tong sampah yang sesuai yg anda perlukan.

Anda boleh mendapatkan saiz tong dan perkhidmatan yang bersesuaian dengan projek termasuk:

  • Projek pemasangan bumbung
  • Sisa konkrit
  • Lanskap
  • Projek roboh bangunan

Bagaimana kami boleh memudahkan proses pembuangan sisa binaan

  • Hubungi kami untuk sebut harga percuma

Pasukan kami akan memberikan sebut harga percuma berdasarkan apa jenis sisa dan jenis sisa yang akan dibuang

  • Dapatkan harga pendahuluan

Setiap tong yang ingin disewa akan mendapat sebut harga awal, supaya anda mengetahui kos sewaan sebelum memulakan kerja

  • Penghantaran berjadual

Penghantaran berjadual akan ditetapkan secepat mungkin kepada anda supaya kerja pembuangan sisa dapat dilakukan dengan segera

  • Hubungi untuk kutipan

Setelah anda selesai mengumpul sisa, anda cuma perlu menghubungi kami dan kami akan menyusun jadual untuk kutipan sisa binaan

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan sewa lori roro, sila hubungi pasukan pelanggan kami melalui telefon atau hantar emel kepada kami hari ini.