Saiz Tong Sampah di Kuala Lumpur dan Selangor

Pilihlah saiz tong sampah besi roro yang sesuai untuk pelbagai projek anda di Kuala Lumpur dan Selangor.

Saiz apakah tong sampah besi yang anda perlukan?

Memilih saiz sebenar tong sampah besi yang diperlukan bergantung kepada jumlah sisa yang anda ada. Biasanya ia diukur berdasarkan Ela padu.

Kami menyediakan tong saiz dari 10 hingga 40 ela padu untuk memenuhi keperluan pembersihan sisa dari kecil sehingga bersaiz besar.

Saiz Tong Sampah Besi Kami

Tong sampah 10 ela

Mencari tong pembuangan sisa yang kecil untuk disewa? Tong sampah saiz ini sesuai untuk sewaan jangka pendek, projek perumahan berskala kecil, termasuk pembersihan dan projek ubah suai rumah. Kami juga menyediakan tong sampah di bandar, jalan raya, bukit dan tempat sukan.

Saiz yang tepat:
14ft panjang x 7.5ft lebar x 3.5ft tinggi
Berapa banyak tong 10 ela boleh menampung?
10 ela padu sisa sampah, dalam anggaran 3 kali lori mengutip tong penuh sisa

Tong sampah 15 ela

Mempunyai sisa sampah yang sedikit banyak? Tong sampah 15 ela mudah alih ini mampu mengumpul pelbagai jenis sisa ubah suai dan projek cucian tapak projek.

Saiz yang tepat:

16ft panjang x 7.5ft lebar x 4.5ft tinggi
Berapa banyak tong 15 ela boleh menampung?

15 ela padu sisa sampah, dalam anggaran 4 1/2 kali lori mengutip tong penuh sisa

Tong sampah 20 ela

Perlukan tong sampah roro yang besar? Tong sampah besi 20 ela yang paling popular disewa untuk rumah saiz sederhana dan untuk tapak projek pembinaan, termasuk roofing dan pengubahsuaian rumah satu bilik.

Saiz yang tepat:

22ft panjang x 7.5ft lebar x 4.5ft tinggi
Berapa banyak tong 20 ela boleh menampung?

20 ela padu sisa sampah, dalam anggaran 6 kali lori mengutip tong penuh sisa

Tong sampah 30 ela

Jika tong yang kecil oleh syarikat kami tidak mencukupi, jadi tong bersaiz 30 ela mampu melakukannya. Saiz tong ini sesuai untuk projek besar seperti pembersihan tapak dan pengubahsuaian.

Saiz yang tepat:

22ft panjang x 7.5ft lebar x 6ft tinggi
Berapa banyak tong 30 ela boleh menampung?

30 ela padu sisa sampah, dalam anggaran 9 kali lori mengutip tong penuh sisa

Tong sampah 40 ela

Mencari tong sampah yang lagi besar? Saiz 40 ela tong adalah terbesar dan sesuai untuk pengubahsuaian jangka panjang kawasan perumahan, mahupun pengubahsuaian komersial serta pemusnahan bangunan dan banyak lagi.

Saiz yang tepat:
22ft panjang x 7.5ft lebar x 8ft tinggi
Berapa banyak tong 40 ela boleh menampung?
40 ela padu sisa sampah, dalam anggaran 12 kali lori mengutip tong penuh sisa

Jika anda mempunyai lebih banyak persoalan berkenaan dengan saiz tong untuk pengurusan sampah anda, dapatkan lebih info tentang harga sewa tong roro dan tempoh sewa, atau sila hubungi kami dan kami akan membantu anda mendapatkan tong yang betul.

Masuk laman kami untuk dapat berita dan info terkini. Kami bersedia memberikan bantuan dan perkhidmatan yang bagus untuk anda tiada kira mana anda berada. Pelanggan kami akan maklum pada kami keperluan mereka. Pelanggan kami adalah termasuk kerajaaan, organisasi, jabatan, majlis tempatan dan syarikat.

Hubungan orang pro kami dengan pelanggan adalah mesra dan akrib. Mengikut maklumat kerja atau profil mereka, kami juga akan lihat masa mereka perlukan dan kawasan mereka berada untuk menjalankan penghantaran tong roro sama ada di Shah Alam atau Petaling Jaya, Malaysia.