Hantar Barang di Kuala Lumpur dan Selangor

Kami adalah syarikat utama dalam pemindahan hantar barang dan perabot di Semenanjung Malaysia seperti Kuala Lumpur dan Selangor. Kami dikenali sebagai salah satu syarikat yang utama dalam perkhidmatan pemindahan yang menawarkan pelbagai perkhidmatan menghantar produk syarikat di Lembah Klang dan Shah Alam.

Dengan pekerja kami yang cemerlang, kami mahir dalam memindah dan memunggah barangan perabot ke dalam van, lori dan juga kontena. Kami juga menyediakan perkhidmatan lori khas mengangkat dan memunggah barang untuk pindah rumah.

Pasukan pakar kami akan memastikan perkhidmatan terbaik dalam memindah dan memunggah barangan pelanggan kami dengan memastikan barangan yang dibungkus sampai ke destinasi dituju dengan keadaan selamat. Kami menjamin keselamatan barangan ke tempat baru dengan selamat tanpa sebarang kerosakan. Penghantar kami ambil produk daripada pesanan anda dan menghantar produk itu kepada pelanggan anda. Anda hanya perlu membuat bayaran yang murah untuk servis kami secara wang atau online banking.

Dengan pengalaman yang ada, kami menerima semua jenis kerja pemindahan, dari pemindahan rumah, mahupun pindah pejabat ke lokasi yang baru. Tiba di destinasi, pekerja kami akan memunggah barang dari pengangkutan kami ke lokasi yang diarahkan.

Pakar pemindah barang kami memahami barangan pindah mudah rosak sepanjang proses pemindahan, jadi kami akan mengasingkan barangan mudah pecah dan barangan berat di dalam lori bagi mengelak kerosakan. Kami menggunakan kaedah pembungkusan terkini untuk membungkus barangan anda untuk memastikan barangan yang dibungkus tidak mudah bercantum dan rosak sepanjang pemindahan berlaku.

Kami perlu mengikut panduan langkah langkah ini untuk proses pemindahan kami:

  • Merancang
  • Menyusun cara
  • Membungkus
  • Mengangkat masuk
  • Bergerak ke destinasi
  • Mengeluar dan memunggah barang

Oleh sebab itu, peringkat pembungkusan, perkhidmatan memuat naik dan memuat turun adalah sangat penting bagi pemindahan rumah ataupun pemindahan pejabat. Jadi sangatlah penting untuk memastikan proses di peringkat ini dilakukan dengan teliti untuk memastikan perlindungan yang maksima kepada barangan anda semasa proses pemindahan.

Selain menggunakan peralatan pembungkusan yang sesuai, kami dilengkapi dengan peralatan yang canggih bagi proses pemindahan seperti troli, strap – dollies, flatbed dolloes dan gliders untuk memastikan barangan yang diangkat itu selamat semasa proses mengangkat dan memunggah barangan.

Kami cemerlang dalam mengendalikan barangan rumah, perabot pejabat, dan kelengkapan industri. Pengalaman kami yang mendalam dan kemahiran kami untuk memindahkan barang menjadikan kami syarikat pemindah barang paling selamat di negara ini.

Kami mahir dalam membuka dan memasang semula perabot supaya ia dalam keadaan selamat. Trak dan lori juga dilengkapi dengan peralatan yang sesuai untuk memastikan keselamatan proses pemindahan tersebut.

Perkhidmatan pro kami akan dilanjutkan sehingga proses memunggah selesai dilakukan dan dapat membantu anda sehingga ke akhir proses pemindahan. Kami telah membuat penghantaran beberapa tahun dan amat berpengalaman dalam bidang ini.

Perkhidmatan Lori Memuat dan Memunggah Barang Jenis Kommersial:

Kami mempunyai lebihan lori yang tersedia ataupun pekerja tambahan untuk membantu anda mengeluarkan barang dan memunggah barangan anda ke dalam lori kami serta menghantarnya.

Pekerja kami yang terlatih sentiasa bekerja keras dalam memastikan proses pembungkusan dan pemunggahan, serta termasuk dan mengeluarkan barang dari lori berjalan dengan lancar untuk pemindahan.

Sila hubungi kami melalui panggilan telefon, whatsapp, atau emel untuk bertanya mengenai pakej dan tawaran harga lebih istimewa untuk servis lori angkat barang syarikat kami hari ini

Jika anda nak guna servis kami untuk hantar barang antara dua kawasan, anda boleh menghubungi kami dengan bertanya kan apa soalan dan pada bila masa.

Anda boleh cari dalam laman web kami untuk maklumat terkini. Tak kira barang kecil atau besar, kami bersedia membuat hantaran.