Servis Pindah Rumah di Kuala Lumpur dan Selangor

Syarikat kami menawarkan servis pindah rumah di sekitar kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, Malaysia dengan harga yang lebih berpatutan.

Pasukan pemindah rumah profesional akan membantu anda membungkus, memuat, mengangkut, membongkar dan membongkar barang-barang dan perabot kediaman rumah anda. Kami mampu menguruskan pemindahan dan barang pelbagai saiz dan mengikut skop yang disesuaikan dengan apa yang keluarga anda perlu.

Sama ada untuk urusan pemindahan keluarga dari rumah kondo ke rumah banglo, kami menyediakan perkhidmatan relokasi yang berkualiti.

Pekerja profesional kami akan membungkus pakaian, peralatan, komputer, peralatan, kerja seni, katil, perabot, peralatan dapur, peralatan sukan dan harta benda lain sebelum dimuatkan ke dalam lori untuk di hantar ke destinasi rumah baru.

Kami menggunakan armada lori yang terdiri daripada lori sewa jenis 10 kaki (1 tan), 14 kaki (3 tan) dan 17 kaki (5 tan) yang dijaga bersih dan baik yang anda boleh pilih.

Setiap lori dilengkapi dengan alat, troli, tali dan bahan pembungkusan, penempatan semula dilakukan oleh pasukan pemindahan kami yang pakar dalam mengendalikan pemindahan servis pindah rumah setiap hari.

Jagaan dan perhatian teliti diberikan untuk membuat setiap langkah pemindahan lancar dan berjaya.

Kami menyediakan sebut harga percuma dan bekerja bersama-sama dengan anda untuk langkah bebas tekanan, membolehkan anda dapat memberi tumpuan kepada apa perkara-perkara penting lain dan menyelesaikan persekitaran baru anda dengan cepat.

Dengan servis kami ini, anda boleh menikmati ketenangan fikiran dan dah tak perlu risau kan untuk semua keperluan lengkap berpindah rumah, pembungkusan dan simpanan anda.

Kami menyediakan perkhidmatan penghantaran barang yang pantas dan mesra pada setiap masa, untuk setiap tugasan pemindahan rumah. Adalah tugas kami untuk memastikan segala-galanya di rumah lama anda tiba di rumah baru dengan mudah, selamat dan tepat pada masanya. Ini akan bermula dengan memunggah perabot dan harta benda ke lori pada permulaan, dan selesai dengan pemunggahan barang perabot dan barang rumah anda di rumah keluarga baru anda. Jika keluarga anda nak atau perlukan kotak bungkusan untuk barangan, sila beritahu untuk kami sediakan.

Kami pun mempunyai pekerja tempatan terlatih yang terbaik dan mempunyai pengalaman bertahun-tahun dalam industri pemindahan.

Kami juga pakar dalam mengendalikan semua jenis perabot berat dan besar, seperti piano, organ, peti sejuk, dan banyak lagi untuk pelanggan kami.

Biarkan pasukan kami untuk mengendalikan semua kerja berat, dan menyediakan tenaga kerja dan lori sewa, semuanya pada satu kos yang berpatutan untuk servis pindah rumah anda.

Sila hubungi pasukan pemindahan mahir kami, buat panggilan telefon atau isi borang pertanyaan dan layari laman web kami hari ini jika anda berminat dengan servis pindah rumah kami di sekitar kawasan Lembah Klang, Bandar Utama, Pandan Indah, Shah Alam dan ke kawasan lain di seluruh Semenanjung Malaysia.